Blog

 

Afgelopen zondag, X en ik zaten in een restaurantje in paps zijn geboortedorp. Een lekkere lunch voordat we weer terug zouden gaan naar het zuiden. Ogenschijnlijk niks aan de hand, maar onderhuids was er toch een gevoel van balen, hoewel ik rationeel weet dat paps er niks aan kan doen.
Het was de 3e keer dat we een...

En toen?

07-12-2024

Paps die heeft het naar zijn zin. Al het bezoek krijgt een rondleiding, er gaan flink wat hoeveelheden curry doorheen, hij is lief, behulpzaam, gaat "dansen", werkt behoorlijk mee met de zorg. Wat willen we nog meer.

Met enige zenuwen gingen we, de eerste keer bij paps op bezoek. Een drempel, die we met zijn drietjes over moesten. Zou hij kwaad worden?

© 2025 Laura. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin